Biznesam

Katra organizācija ir dzīva sistēma. Katra mazāka sistēma pieder lielākai sistēmai, un visas tās ir savstarpēji saistītas un ietekmē viena otru

Ja mēs atkāpjamies un paraugāmies no attāluma, tas top labi redzams – sistēmas un telpa, kur tās funkcionē, ir divas dimensijas – forma un bezgalība.

Pieteikties
Konsultācijas un nodarbības biznesam
Studio Quantum konsultācijas biznesam

 

Konsultācijas biznesam

Pamatā sistēmiskā uzņēmuma sakārtošana paredzēta struktūrvienību mērķu sasniegšanai, uzņēmuma vērtību sapratnei un darbinieku apziņas paplašināšanai. Neatkarīgi no tā, vai bizness vēlas atrisināt kādu ieilgušu, hronisku problēmu vai plāno sabalansētu attīstību, kā ikvienai būtnei arī kompānijai ir stipri vienkāršāk darboties, kad nav pretrunu starp fundamentālajām biznesa vērtībām un ikdienas darbu.

Sistēmiskajā sakārtojumā atspoguļojas gan ikdienas procesi, gan rekrutācija, gan arī uzņēmuma spēja ģenerēt apgrozījumu un kalpot savu darbinieku dzīves uzlabošanai. 

Visas dzīvas sitēmas darbojas saskaņā ar likumiem vai pamatprincipiem, kas nosaka to darbību vai bezdarbību un tas izpaužas dažādu simptomu veidā, kuri mūs
brīdina, ka katra sistēma vēlas būt pilnīga. Spējot paraudzīties no malas, Tu vari atrast patiesos iemeslus, kādēļ uzņēmums ir kā pielipis pie vietas, kurā tas atrodas, un nevar izkustēties, lai arī visi it kā zin, uz kurieni jānokļūst. 

 

Uzņēmuma sistēmiskās sakārtošanas pamatprincipi

 

Izcelsme, vēsture un piederība

Pamatprincipi ir: izcelsme, vēsture, piederība, kārtība, līdzsvars un liktenis (misija). Ja kompānijā kas bremzējas, pazudis vektors, netiekam uz priekšu vai vēlamies citu rezultātu, ir vērts paraudzīties uz organizāciju šo konceptu griezumā. 

Aizmirsts vai nav iekļauts sistēmiskais dibinātājs, un kompāniju vajā nezināmas izcelsmes problēmas (tā klibo). Iemesls - netiek atzīts sistēmiskais dibinātājs - tas, kurš izrunāja vai palaida domu. Sistēmiskajā aspektā dibinātājs nav cilvēks, kurš piereģistrēja uzņēmumu un iemaksāja pamatkapitālu. Šo problēmu atrisināja ar rituālu - visiem pieejamā vietā novietoja bildi pie sienas. Droši esi redzējis, piemēram, Alpu kalnu viesnīcās vai vecākos restorānos vēsturiskas dibinātāju bildes. Tām ir sava nozīme.

Cits gadījums ir nevēlēšanās runāt, redzēt un atcerēties kādu, kura darbība vai bezdarbība raisa kaunu. taču šis elements ir un paliek vēstures daļa kas jāapzina un jāiekļauj, jo noteikti kāds sistēmiskā spēka ietekmē asociēsies ar šo melno avi un atkārtos to pašu rīcības šablonu. Virspusēji raugoties mēs nespēsim rast izskaidrojumu.

Piederēt ir ļoti būtiska lieta pat apkopējai, un, ja nav šīs integrācijas un piederības sajūtas, grīda nekad nebūs pietiekami spodra. Šo var nodrošināt laikā un vietā pateikts vārds, piemēram – paldies...

 

Uzņēmuma sistēmiskās sakārtošanas pamatprincipi

Kārtība, līdzsvars un misija

Kārtību nosaka, piemēram, secība, kādā mēs pievienojamies kompānijai. Tā ir vērā ņemama un, lai cik talantīgus Japijus mēs nepieņemtu darbā, vienmēr būs rezistence un bremzēšanās, ja viņi laicīgi neparūpēsies par ilgāk strādājošo kolēģu novērtējumu un atzinību. 

Līdzsvars ir par došanu un ņemšanu – cik dodu , tik saņemu pretī, un gadās, ka saņemu tik daudz, ka nespēju dot pretī. UN RODAS PARADOKSS – labi apmaksāts (pārmaksāts) darbinieks strādā arvien sliktāk un sliktāk. 

Vēl ir tāds netverams jēdziens kā katras kompānijas sūtība, un tas nav mūsu kompetences jautājums. Tā viennozīmīgi spirituālā ziņā ietekmē darbības ilgumu un veiksmes koeficientu.

Visu augstāk minēto var aplūkot caur sistēmiskās sakārtošanas prizmu grupā vai ar dažādu palīglīdzekļu un priekšmetu palīdzību, pieslēdzoties laukam vai “mākonim” un sajūtot vairāk kā saprotot tik, cik mūsu apziņas konteiners atļauj.

Pēc atklāsmju uztveršanas, veicot rituālus, darbības vai izrunājot frāzes, mēs sistēmiski mainām lietu kārtību un uztveri katrs sevī, un apbrīnojamā kārtā apkārtējie sāk mainīties, un lietas notiek pilnīgi citādāk.